poniedziałek, 9 marca 2015

Promienna dusza ze słońcem na uszach

Słonecznik i róża

 

Pewien słonecznik, raczej nieduży,

w polnej różyczce mocno się durzył.

Przed słońcem różę osłaniał chętnie,

jej wonne płatki tulił namiętnie.


Choć się broniła niewinna róża,

on słodkie chwile ciągle przedłużał.

Furę obietnic sączył do ucha:

– Kochanie, przy mnie nie będziesz sucha…

– Ja nie pozwolę mdleć ci z gorąca

ja ci oszczędzę ostrego słońca…


– Świata za tobą prawie nie widzę…

– Psiakrew! Co ty masz tam na łodydze?

Coś mnie tu kłuje, swędzi i wkurza…

– To moje kolce – mówi mu róża.

– Tu, pod płatkami mam je, mój mały.

Niestety, świat jest niedoskonały…


Tę starą prawdę, powtórzę wiernie:

Chcesz mieć mnie całą – to bierz i ciernie…
 

Kolczyki słoneczniki,wykonane ręcznie, z termoutwardzalnej masy FIMO Zawieszone na biglach otwartych przy pomocy stalowej linki jubilerskiej z nawleczonymi kamieniami ozdobnymi.
Cena 31 zł. Koszt wysyłki 7,30 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz